wtorek, 15 maja 2012

Dual Sim - przydatna opcja

Niedawno na rynku pojawiły się telefony z opcją dual sim - dla mnie, osoby, która korzysta z telefonu zarówno służbowo jak i prywatnie jest to bardzo duże udogodnienie. Do tej pory nosiłem ze sobą 2, a czasem nawet 3 komórki - nie było to ani wygodne, ani eleganckie, często też zdarzały się sytuacje w których telefony dzwoniły jednocześnie, co mnie zwyczajnie stresowało.

Co prawda musiałem zmienić mój ulubiony telefon z klapką na smartfona, ale cena to niewielka, a wierzę, że niebawem dual sim będzie standardem. Poczytajcie na ten temat.

Inną ciekawostką, o której czytałem w ostatnim czasie, to komunikacja NFC pozwalająca na szybkie parowanie urządzeń. Możliwości zdają się ogromne jestem ciekaw jak rozwinie się jego użycie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz